Results 1 to 4 of 4
http://idgs.in/324908
  1. #1
    F-DoraChinov's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    bogor
    Posts
    2,519
    Points
    71.53
    Thanks: 5 / 83 / 68

    Default Free rice AYO kita sumbangkan beras!!!

    So, there is this really great vocabulary game online that lets you extend your vocabulary knowledge and help feed impoverished children at the same time. The web address is http://www.freerice.com/index.php and you just go there and click "Play and feed hungry people" on the left hand side.

    I think it's a simple way to help out a great cause so I just wanted to let everyone in on it. I hope you play it and enjoy. BBC

    Jadi katanya setiap poin yang kita dapat akan disumbangkan untuk saudara kita yang membutuhkan nasi. bisa nambah pengetahuan juga loh saya udah ngumpulin 1000 butir bagaimana dengan kalian ayo kalian pasti peduli dengan kelaparan dunia kan no hoax loh

    webnya freerice.com

    sumber: wikipedia.com

  2. Hot Ad
  3. #2
    itzme-sonz's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    8,473
    Points
    11,739.16
    Thanks: 184 / 85 / 72

    Default

    wkwk... bagus juga sih tapi kayanya aneh aja...

    susah juga kalo ga pake diction ya?? smile:

  4. #3
    chukky-jr's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    453
    Points
    965.60
    Thanks: 20 / 19 / 17

    Default

    ini web bagus nih buat ngembangin pengetahuan sama menyumbang sekaligus

    btw gw baru 220 rice nih, masih dikit

  5. #4
    F-DoraChinov's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    bogor
    Posts
    2,519
    Points
    71.53
    Thanks: 5 / 83 / 68

    Default

    Quote Originally Posted by itzme-sonz View Post
    wkwk... bagus juga sih tapi kayanya aneh aja...

    susah juga kalo ga pake diction ya?? smile:
    gw biasanya yang ibukota negara

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •